Foto: DELFI

AS "Swedbank" sistēmas tehniskas problēmas otrdienas rītā izraisīja satraukumu vairākiem bankas klientiem, kuru kontos līdzekļi bija rezervēti dubultā vai arī nebija pieejami, pārliecinājās portāls "Delfi".

"Swedbank" preses sekretāre Kristīne Jakubovska apliecināja, ka bankas sistēmā konstatēta kļūme, kuras rezultātā vairākām bankas kartēm, ar kurām izdarīti pirkumi citu banku terminālos, aizkavējas naudas noņemšana, bet rezervētā nauda var rādīties dubultā.

Speciālisti jau strādājot pie problēmu novēršanas un tuvākajā laikā viss tikšot salabots. Banka atvainojas par klientiem sagādātajām neērtībām.

Banka paziņojumā klientiem mājas lapā skaidro, ka "tehnisku iemeslu dēļ vairākiem norēķinu karšu darījumiem aizkavējās automātiskā rezervācijas atcelšana. Proti, par darījumu noņemtā summa uzrādās vienlaikus arī kā joprojām rezervēta. Patlaban strādājam pie risinājuma, un plānots, ka līdz pēcpusdienai rezervācijas tiks atceltas".

Iedzīvotāji portālu "Delfi" informēja, ka daudziem bankas klientiem otrdienas rītā ir dubultā rezervēta nauda. Kāds bankas klients bija palicis vispār bez naudas, jo "konts bija mīnusos "norezervēts"", bet kāds cits klients konstatējis, ka no konta "pazuduši" ap 100 latiem.

Iedzīvotāju sūdzības par savu kontu dubultrezervācijām novērojamas arī sociālajos tīklos.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!